El nostre client és una reconegida empresa dedicada a la venda de vehicles de gama alta.
Volem reforçar la plantilla amb un/a professional per liderar l'equip de venedors/es i asumeixi les següents funcions:
OFERIM:
El nostre client és una reconegida empresa dedicada a la venda de vehicles de gama alta.
Volem reforçar la plantilla amb un/a professional per liderar l'equip de venedors/es i asumeixi les següents funcions:
OFERIM:
El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:
Oferim:
El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:
Oferim:
Vols treballar aquest estiu com a infermer/a a la nostra casa de colònies Artur Martorell?
Disposes de Diplomatura o Grau en Infermeria?
Tens experiència en l'àmbit sanitari?
Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!
Des de la Pere Tarrés volem acompanyar-te en aquesta aventura per fer-te créixer professionalment i que formis part d'un equip, joves, dinàmic, amb ganes de treballar i compartir moments inoblidables.
Què faràs?
Què oferim?
Coneixes els nostres supermercats?
Amb més de 100 anys d'història, som una empresa referent en el mercat de l'alimentació de qualitat, que dóna la màxima importància al producte fresc i local.
A Sorli busquem persones entusiastes, motivades i capaces d'assumir responsabilitats. Treballaràs en contacte directe amb els nostres clients/es, sempre amb el suport del nostre equip. Si et consideres empàtic/a i gaudeixes del tracte amb els clients/es apunta't! Podràs créixer a nivell personal i professional en un entorn dinàmic i en una empresa que aposta per les persones i que està compromesa amb la igualtat d'oportunitats i de genère.
Actualment estem a la recerca d'una persona per a fer repartiment a domicili i reposició a la nostra botiga de Palamós.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Si vols formar part d'una gran empresa, a Sorli t'esperem.
La Fundació i2CAT està cercant un/a Gestor/a de Projectes amb experiència en la part de pre-award per incorporar-se a l'equip de Project Management Office (PMO). Aquesta àrea està dedicada a donar suport a les nostres àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal de les propostes i dels projectes competitius.
Les principals funcions de la persona candidata seran:
Durant els primers mesos s'espera que la persona seleccionada s'integri en l'equip existent de PMO i entengui els processos i eines internes amb les que treballarà. Un cop superat el procés d'adaptació, s'espera que la persona candidata aporti un grau d'experiència i know how que la permeti desenvolupar les seves funcions de forma autònoma.
Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
L’àrea de Innovation Business Development (IBD) de la Fundació i2CAT està cercant un perfil de Business Developer amb coneixements en l’àmbit de la Intel·ligència Artificial per incorporar-se al seu equip i contribuir a la generació de noves oportunitats dins d’aquest vertical.
L'àrea de IBD té com a missió traduir els resultats i el coneixement generats com a resultat de les activitats de recerca en sectors productius de l'economia local i internacional. Des de IBD col·laborem amb empreses del sector TIC, multinacionals, pimes i start-ups per, a través d’acords estratègics, projectes d'R&D, proves de concepte i llicenciament d'actius, afavorir la seva transformació digital i competitivitat.
La persona seleccionada s’incorporarà a un equip en creixement per impulsar tasques relacionades amb la generació de negoci, dinamització de l’ecosistema, participació en esdeveniments, així com gestió i col·laboració amb els diferents partners amb els quals i2CAT col·labora en aquest àmbit.
En la realització de la seva tasca el/la candidat/a seleccionat/da es responsabilitzarà, entre altres, de les següents funcions:
Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
Aquesta oferta es gestiona des de BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgent, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals) que necessita incorporar personal per al Parc d'Atraccions TIBIDABO, amb el perfil: Operador/a d'Atraccions.
Només s'enviaran els CV's que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa
Funcions:
La funció més important és la de ser facilitadors d´experiències a totes aquelles persones que visitin el Parc d´Atraccions del Tibidabo. En aquest sentit, ajudar en el propòsit del Parc "fer que tothom que es relacioni amb el Tibidabo es senti feliç". Tasques: - Compartir i contagiar l´entusiasme i la il·lusió de la nostra feina tant als nostres companys/es com a la clientela. - Oferir una Atenció al Clientela basada en l´empatia amb ella, des de la flexibilitat i el respecte. - Vetllar per l´acompliment de les mesures de seguretat de les diferents posicions de treball del Parc. - Controlar els accessos de les atraccions segons les alçades estipulades, comprovar les mesures de seguretat pertinents, posar en marxa l'atracció, controlar el cicle de seguretat de l'atracció i ajudar en el desallotjament de la mateixa.
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es de menjador amb interès i disponibilitat per cobrir substitucions a diferents menjadors escolars situats a Tarragona i barris i Reus.
Els horaris sempre son en l'espai migdia, franja horària d'entre les 12h i les 15h, amb diferents horaris segons l'escola. Necessitem persones amb disponibilitat immediata.
Contractació amb conveni de lleure i categoria de monitor/a, salari segons conveni.
Tasques:
-Impartir i vetllar pel correcte desenvolupament de les activitats.
-Avaluació de les activitats desenvolupades.
-Vetllar pel benestar dels infants i adolescents.
Què oferim?
-Oferim una experiència inigualable treballant amb infants en una entitat sense ànim de lucre.
Si tens disponibilitat i t'interessa treballar amb nosaltres... És el moment, no ho dubtis i apunta't a l'oferta.
T'estem esperant!
Som una asociació esportiva ubicada a Ciutat Vella y estem buscant una persona per cobrir la vacant d'ajudant per a l'espai coworking.
Tindràs la responsabilitat de conèixer l'entorn social en el qual es troba l'espai de coworking, aportar idees en el procés de creació de l'espai físic i de la imatge corporativa i donar valor afegit a un projecte humil, però ambiciós. Ens trobem en la recerca d'una persona amb fluïdesa conversacional en català, castellà i anglès (qualsevol altre idioma és un avantatge), amb fortes habilitats comunicatives i interpersonals amb un caràcter innovador amb capacitat de resolució de problemes i orientacions als canvis. Taques principals:
- Ajudar en la incorporació de membres i proporcionar informació sobre els nostres serveis.
- Estratègia de màrqueting i comunicació.
- Gestió del disseny i la comunicació offline i online (web, xarxes socials)
- Gestió de consultes i reserves de serveis.
- Logística i execució dels esdeveniments.
- Generar sinergies i creixement entre i per a la comunitat.
- Gestió comunicació interna pels membres.
- Organització i execució d'activitats de la comunitat.
- Atenció al client.
S'ofereix:
Desde Grupo Hotusa, empresa líder a nivel mundial del sector turístico-hotelero, buscamos a una persona que le interese el reto de ser parte de una compañía multinacional con más de 220 centros de trabajo y con más de 5.000 empleados.
Precisamos incorporar en sus oficinas ubicadas en Lisboa a un/a técnico/a de Selección.
O Grupo Hotusa, líder mundial no sector turístico-hoteleiro, procura uma pessoa interessada no desafio de fazer parte de uma empresa multinacional com mais de 200 centros de trabalho e mais de 5.000 empregados. Procuramos alguém apaixonado pelas pessoas e que esteja à procura de um projeto estável no qual possa crescer, tanto a nível pessoal como profissional.
Se é sociável, metódico e gosta de um ambiente de trabalho dinâmico, vai adaptar-se perfeitamente à empresa.
No âmbito da área de Recrutamento e Desenvolvimento, desempenhará as seguintes funções: Tarefas a desenvolver:
- Recrutamento e seleção de processos de seleção.
- Criação e implementação de programas de desenvolvimento de talentos, tais como itinerários formativos de crescimento em diferentes áreas da empresa.
- Fazer parte do projeto de estágios internacionais (contacto com universidades nacionais e internacionais, gestão de acordos de estágio, participação em workshops e feiras de emprego...).
- Assegurar o cumprimento dos sistemas de avaliação, receção e saída dos trabalhadores.
Se o que leu está de acordo com o que procura em termos de trabalho e tem um elevado nível de espanhol, candidate-se à nossa oferta e faça parte da nossa equipa!
Se ofrece incorporación a una empresa sólida, en pleno proceso de expansión, con posibilidades de promoción profesional y estabilidad dentro de la empresa.
Bem-vindo/a à Eurostars Hotel Company, A Indústria da Felicidade
A Eurostars Hotel Company é a cadeia hoteleira do Grupo Hotusa, do qual fazem parte as marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels e Tandem Suites.
Atualmente, nosso portfólio conta com mais de 250 hotéis presentes em mais de 18 países ao redor do mundo. Nossa atividade é respaldada por um importante know-how que se reflete em todos os aspectos, desde a gestão hoteleira até os valores da marca ou o cuidado na experiência do hóspede.
Estamos convencidos de que o sucesso de uma empresa reside no desenvolvimento do talento e na paixão da equipe humana que a compõe. Por isso, buscamos pessoas que sintam paixão pelo seu trabalho e que queiram crescer conosco.
Queres juntar-te à Indústria da Felicidade?
Estamos à procura de um/a Sous Chef para um dos nossos hotéis em Lisboa.
Do que serás responsável?
O que procuramos?
O que oferecemos?
Na Eurostars Hotel Company, poderás fazer parte de uma empresa líder no setor de viagens, em contínuo crescimento e expansão global, que aposta no desenvolvimento profissional constante de sua equipe.
Além disso, ao fazer parte da Eurostars Hotel Company, poderás desfrutar dos seguintes benefícios:
Se este projeto te interessa e acreditas que te encaixas no perfil, adoraríamos que te candidatasses à posição. Ou, se conheces alguém que possa estar interessado, não hesites em compartilhar esta oferta.
Bem-vind@ à Eurostars Hotel Company, A Indústria da Felicidade
A Eurostars Hotel Company é a cadeia hoteleira do Grupo Hotusa, que inclui as marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels e Tandem Suites. Atualmente, nosso portfólio conta com mais de 250 hotéis em mais de 18 países ao redor do mundo. Nossa atividade é respaldada por um know-how importante que se reflete em todas as áreas, desde a gestão hoteleira até os valores da marca ou o cuidado na experiência do hóspede. Estamos convencidos de que o sucesso de uma empresa reside no desenvolvimento do talento e na paixão da equipe humana que a compõe. Por isso, buscamos pessoas que sintam paixão pelo seu trabalho e que queiram crescer conosco.
Quer se juntar à Indústria da Felicidade?
Estamos procurando um/a Responsável de Compras para um dos nossos Hotéis 5* localizado em Lisboa.
Do que você será responsável?
O que estamos buscando?
O que oferecemos?
Na Eurostars Hotel Company, você poderá fazer parte de uma empresa líder no setor de viagens, em constante crescimento e expansão global, que aposta no desenvolvimento profissional contínuo de sua equipe. Além disso, ao fazer parte da Eurostars Hotel Company, você poderá desfrutar dos seguintes benefícios:
Bem-vindo(a) à Eurostars Hotel Company, a Indústria da Felicidade.
A Eurostars Hotel Company é a cadeia hoteleira do Grupo Hotusa, que inclui as marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels e Tandem Suites.
Atualmente, nosso portfólio conta com mais de 250 hotéis em mais de 18 países ao redor do mundo. Nossa atividade é respaldada por um importante know-how que se reflete em todas as áreas, desde a gestão hoteleira até os valores de marca e o cuidado na experiência do hóspede.
Estamos convencidos de que o sucesso de uma empresa reside no desenvolvimento do talento e na ilusão da equipe humana que a forma. Por isso, buscamos pessoas que sintam paixão pelo seu trabalho e que queiram crescer conosco.
Quer fazer parte da Indústria da Felicidade?
Estamos procurando um(a) Responsável de Alimentos e Bebidas (F&B) para nossos hotéis no Porto.
Quais serão suas responsabilidades?
O que estamos buscando?
O que oferecemos?
Na Eurostars Hotel Company, você poderá fazer parte de uma empresa líder no setor de viagens, em constante crescimento e expansão global, que aposta no desenvolvimento profissional constante de sua equipe.
Além disso, ao fazer parte da Eurostars Hotel Company, você poderá desfrutar dos seguintes benefícios:
Se este projeto te interessa e você se encaixa no perfil, adoraríamos que aplicasse para a posição. Ou, se conhecer alguém que possa se interessar, não hesite em compartilhar esta oferta.
Bem-vindo à Eurostars Hotel Company, a Indústria da Felicidade!
A Eurostars Hotel Company é a cadeia hoteleira do Grupo Hotusa, que integra as marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels e Tandem Suites. Atualmente, nosso portfólio conta com mais de 250 hotéis com presença em mais de 18 países ao redor do mundo. A nossa atividade é suportada por um importante know-how que se reflete em todas as áreas, desde a gestão hoteleira aos valores da marca ou ao cuidado na experiência do hóspede.
Procuramos um recepcionista no nosso hotel 5* em Lisboa.
Pelo que você será responsável?
· Check in e check out de hóspedes.
· Auditoria noturna.
· Atendimento telefônico e gerenciamento de reservas.
· Oferecer excelente atendimento ao cliente.
O que você está procurando?
· Formação em Turismo ou similar.
· Habilidades e responsabilidade pessoal.
· Pessoas dinâmicas.
· Português e espanhol
Que oferecemos?
Na Eurostars Hotel Company poderá fazer parte de uma empresa líder no setor das viagens, em contínuo crescimento e expansão global, que aposta no constante desenvolvimento profissional da sua equipa.
Além disso, ao fazer parte da Eurostars Hotel Company poderá usufruir dos seguintes benefícios:
· 50% de desconto nos nossos hotéis: Poderá beneficiar de descontos até 50% em todos os nossos magníficos hotéis 4*/5* em todo o mundo e até 20% para a sua família ou amigos.
· Desfrute de noites de hotel gratuitas: com o Programa Eurostars Hotel Company Referral, recompensamos recomendações que se transformam em contratações. Se você recomendar alguém e nós o contratarmos, você receberá noites de hotel grátis.
E muito mais!
Se este projeto lhe interessa e você acha que se enquadra no perfil, adoraríamos que você se candidatasse à vaga. Ou, se você conhece alguém que possa estar interessado, fique à vontade para compartilhar esta oferta.
Bem-vindo/a à Eurostars Hotel Company, A Indústria da Felicidade
A Eurostars Hotel Company é a cadeia hoteleira do Grupo Hotusa, do qual fazem parte as marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels e Tandem Suites.
Atualmente, nosso portfólio conta com mais de 250 hotéis presentes em mais de 18 países ao redor do mundo. Nossa atividade é respaldada por um importante know-how que se reflete em todos os aspectos, desde a gestão hoteleira até os valores da marca ou o cuidado na experiência do hóspede.
Estamos convencidos de que o sucesso de uma empresa reside no desenvolvimento do talento e na paixão da equipe humana que a compõe. Por isso, buscamos pessoas que sintam paixão pelo seu trabalho e que queiram crescer conosco.
Queres juntar-te à Indústria da Felicidade?
Estamos à procura de um/a Operations Manager para um dos nossos hotéis em Lisboa.
Do que serás responsável?
O que procuramos?
O que oferecemos?
Na Eurostars Hotel Company, poderás fazer parte de uma empresa líder no setor de viagens, em contínuo crescimento e expansão global, que aposta no desenvolvimento profissional constante de sua equipe.
Além disso, ao fazer parte da Eurostars Hotel Company, poderás desfrutar dos seguintes benefícios:
Se este projeto te interessa e acreditas que te encaixas no perfil, adoraríamos que te candidatasses à posição. Ou, se conheces alguém que possa estar interessado, não hesites em compartilhar esta oferta.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.