Anunciado 12 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Tens experiencia i t’agraden els temes administratius? Tens disponibilitat per fer un torn de tarda? T’agradaria formar part d’una empresa de transport en ple creixement? Si t’encaixa, no et perdis aquesta oportunitat!



Trans Escapa, empresa familiar fundada l’any 1915. Amb 100 anys d’història, experiència i servei al món del transport terrestre i la logística. Amb una gran implantació tant a la distribució nacional com a l’europea, a més d’una superfície destinada a l’emmagatzematge de productes. El nostre objectiu és poder oferir les millors solucions en el transport per aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients. Per aconseguir-ho, l’empresa disposa d’un centre logístic de mercaderies a Olot, a més d’una xarxa de delegacions, oferint un servei de qualitat a tot Espanya i França, a més d’un servei a tota la Unió Europea.


Estem seleccionant un/a ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORTS (torn tarda)


En dependència de la Direcció de Logística la persona seleccionada serà la responsable de liderar el procés d’organització de les rutes dels xofers. S’encarregarà de l’elaboració i seguiment de la planificació i optimització de rutes i de la millora continua de l’estratègia de repartiment propi i subcontractat assolint l’equilibri entre la satisfacció dels nostres clients i l’optimització del temps de repartiment.


El perfil correspon a una persona amb estudis superiors relacionats amb transport i/o Logística i amb consolidada experiència en planificació i optimització de rutes de repartiment.


Imprescindible domini d’eines ofimàtiques


Pensem en un professional dinàmic i resolutiu, amb sòlides habilitats per la gestió d’equips, capaç d’aproximar-se a la realitat de l’equip de repartidors


Horari de 14:30 a 22:30h de dilluns a divendres ( amb certa flexibilitat)



Es tracta d’una excel·lent oportunitat de liderar un projecte de millora en una empresa amb uns importants objectius de creixement.





Requisitos mínimos

El perfil correspon a una persona amb estudis superiors relacionats amb transport i/o Logística i amb consolidada experiència en planificació i optimització de rutes de repartiment.


Imprescindible domini d’eines ofimàtiques


Pensem en un professional dinàmic i resolutiu, amb sòlides habilitats per la gestió d’equips, capaç d’aproximar-se a la realitat de l’equip de repartidors


Horari de 14:30 a 22:30h de dilluns a divendres ( amb certa flexibilitat)





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta